Jesteś na archiwalnej stronie Szkoły Podstawowej w Izabelinie. Kliknij w poniższy link, aby przejść na aktualną stronę.

Nowy adres: https://izabelin.pl/sp/

Organizacja pracy szkoły od 27 stycznia do 27 lutego 2022

Decyzją Ministra Edukacji Narodowej od 27 stycznia br. do 27 lutego br. wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu szkół. Termin ferii zimowych w woj. mazowieckim pozostał niezmieniony (31.01 - 13.02.2022).

Klasy 1 - 4

Uczniowie klas 1 - 4 będą kontynuowali naukę w formie stacjonarnej. Odbywać się będą wszystkie zajęcia dodatkowe, uczniowie będą także mogli korzystać z opieki świetlicowej i obiadów szkolnych na dotychczasowych zasadach.

Przypominamy, że niektóre klasy 1 - 4 w tym tygodniu zostały zgłoszone na kwarantannę i w związku z tym będą miały nauczanie zdalne (4a i 4b - do 27.01.2022, 1b, 2a, 2b, 2c, 2d, 3d, 4e - do 28.01.2022).  W dniach 27 - 28 stycznia nie będą wydawane obiady w stołówkach szkolnych w obu budynkach.

Klasy 5 - 8

Od 27 stycznia do 27 lutego 2022 r. wszystkie klasy 5 - 8 będą miały zajęcia w formie zdalnej. Online będą się także odbywały wszystkie zajęcia dodatkowe (nie będzie tylko zajęć realizowanych w ramach projektu unijnego). Zajęcia zdalne będą prowadzone na zasadach wypracowanych w ubiegłym roku szkolnym, zgodnie z rozdziałem VI Procedur. Ewentualne trudności sprzętowe prosimy zgłaszać do sekretariatu – możemy wypożyczyć uczniom tablety.

Zaplanowany na 22.02 - 24.02.2022 próbny egzamin ósmoklasisty nie odbędzie się - przeprowadzimy go w marcu, dokładny termin podany zostanie w późniejszym czasie.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z wychowawcą lub nauczycielem przedmiotu (najlepiej przez dziennik elektroniczny). Do dyspozycji uczniów i rodziców pozostają także szkolni specjaliści, z którymi można się kontaktować telefonicznie lub mailowo (psycholog Katarzyna Chudecka - k.chudecka@izabelin.edu.pl, telefon 22 752 68 77; psycholog Karolina Młynarczuk - k.mlynarczuk@izabelin.edu.pl, telefon 22 752 68 76).

2022-01-26
Anita Fieducik  

Pobierz pliki

\plik do pobrania Procedury (242.85 kB)